Projectcoördinator: parttime/fulltime te Delft, hybride werken
Ben jij toe aan een zinvolle carrière? Wil jij de wereld een beetje beter maken? Jij als projectcoördinator draagt direct bij aan een duurzamere en socialere toekomst! Bij ons werk je niet alleen voor jezelf, maar voor de maatschappij. Je ziet meteen het resultaat van jouw inzet; kijk maar eens op straat of in je eigen wijk, en je weet waarvoor je het doet. Met onze projecten lever je een bijdrage aan een betere leefomgeving.
Over de organisatie/wat wij doen:
Een fijn huis met zo laag mogelijke energiekosten. Daar willen wij een bijdrage aan leveren door ervoor te zorgen dat bewoners minder kosten kwijt zijn aan energie en onderhoud. Wij doen dit door samen met de bewoners, via hun Vereniging van Eigenaren en/of de Gemeente.
Jouw takenpakket:
Als projectcoördinator draag je bij aan de inhoudelijke uitvoering van een technisch/bouwkundig project. Je bent aanspreekpunt voor de klant, de architect, de aannemer en andere betrokken adviseurs. Je stelt stukken op voor advies met technische specificaties en maakt rapportages en presentaties die inzicht geven in de voortgang van het project.
Je houdt de doelgroep op de hoogte via nieuwsbrieven of andere communicatiekanalen. Je zorgt ervoor dat de bewoners betrokken zijn bijvoorbeeld door het organiseren van bijeenkomsten.
Wij bieden:
Een baan waarin jij bepaalt wanneer en waar je werkt. We zien je graag een deel van de week op ons leuke kantoor tegenover het station in Delft, daarnaast kan je ook thuis of op een andere locatie werken.
Een goed salaris en arbeidsvoorwaarden en de ruimte om verder te groeien van projectcoördinator naar de rol van zelfstandig projectleider.
Vakinhoudelijke ontwikkeling, door het volgen van gerichte cursussen en opleidingen. Je wordt goed ingewerkt, je krijgt een maatje als collega en daarnaast mag je gebruik maken van een externe coach voor je verdere talentontwikkeling.
Tijdens kantooruitjes trekken wij er graag op uit.
Jij brengt mee:
MBO+/HBO. Je bent ontwikkeld op minimaal MBO+ niveau, je hebt bij voorkeur een opleiding in een bouwkundige richting, vastgoedmanagement, facility management of aanverwant. Of je hebt deze kennis eigen gemaakt doordat je hebt gewerkt in deze sector. Bijvoorbeeld bij het voorbereidend werk voor een aannemer, aan het onderhoud van gebouwen of als technisch medewerker in VVE beheer.
Je houdt van samenwerken, organiseren en communiceren.
Meer weten of reageren?
We ontmoeten je heel graag. Herken je jezelf in de gevraagde competenties maar pas je nog niet helemaal in het gevraagde profiel ? Ook dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. Enny Trouw verzorgt de werving en selectie voor deze functie. Je mag haar bellen op 06-14979451 of mailen: enny@ennytrouw.nl
“Jij kunt het verschil maken bij de VvE en ervoor zorgen de projecten succesvol verlopen!”